Discuz! Board

 找回密碼
 立即註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1569|回復: 0

"如果講賺錢.....,人網早過Facebook!"

[複製鏈接]
發表於 2012-3-5 19:35:00 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
(打小人大會上)
老消九噏錄:
"如果講賺錢.....,人網早過Facebook!"

無知兼狂妄到嘔,Facebook係特創的社交程式,人網係20年前已有的forum程式,
兩者功能唔同,
Forum程式好簡單的,人人可以免費攞到,自己開forum。
Facebook則係Zuckerberg獨創獨有。
forum係香港有幾千個(估計),facebook全球只得一個。
facebook有六億幾用户,人網篤數加分身也只有廿四萬個。
facebook 2004年二月啓播,"人網早過facebook"?噏乜?

人網現時用的是大陸免費的Discuz!程式,咁都可以同facebook比較?
老消係IT盲。

仲有,人網現時用的是Dz7.0版(但好無良地將人地嘅嘜頭鏟去,可以告得)
而Discuz!已經出咗Dz7.2;Dzx1.0;Dzx1.5;Dzx2.0,
Dzx2.5已有bata版。
老消俾人滚(六年用咗幾百萬),仲夠膽係大會上吹,痴九咗線!
6001
1005a
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|Comsenz Inc.

GMT+8, 2026-6-9 01:32 , Processed in 0.120958 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.4

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表