|
|

樓主 |
發表於 2011-6-9 17:30:05
|
顯示全部樓層
(轉貼)
http://202.177.26.103/viewthread.php?tid=32372&extra=page%3D1
----------------------------------------------------------------------------------
寺山壽司
發表於 2011-6-9 18:06 |
[久違了!] 6。8莊主大戲 有感:
本帖最後由 寺山壽司 於 2011-6-9 19:01 編輯
前言: 因為咬台太多正野聽.......(擦鞋! ).......家陣已經好少睇莊主大戲, 但係尋晚喎......嘩! 有達 gor! 相信農莊班動物, 已經恨左好耐, 所以, 我又不得不 "有感" 啦!
1. 關於佢地尋晚主要講 "建黨偉業" 一片, 我o係舊電影人前輩既帖內, 已經回左 william sir 少少, 去片先!
>>http://forum.ourradio.hk/viewthread.php?tid=28978&extra=page%3D1&page=47 (#464)
事實上, 河蟹黨由建國至今, 從來都冇 "隱瞞" 佢地唔係一黨專政: 佢地經常強調, 大6 (表面上) 是所謂 "多黨合作制" o麻! 何來乜野 "暴露" 之慊?
另一點, 大6 曾經有過一套片叫 "開天辟地", 就係集中講陳獨秀, 李大釗等人, 創立河蟹黨期間的一段歷史. 陳獨秀等創黨人士, 家陣是否少提, 我唔清楚, 但應該唔係莊主佢地, 講到好似一個禁忌甘掛! 仲有, "開天辟地" 既公映年份, 係 1991 年! 91 年喎! 而且電影入面, 仲有講到 54 運動! 我唔知莊主達 gor 佢地, 究竟知唔知有呢套電影.
寺山壽司 發表於 2011-6-9 16:56 <<
2. 睇左成晚, 達 gor 除左講自己o的 points 外, 對住莊主講o的 "偉論", 又係 "唔"....."唔唔"...."唔唔唔".....甘回應......
唉! 不過, 總好過阿 up sir 既!......(係! 好野! 冇錯! 莊主講得好!!......)........ .......
3. 第二節, 莊主又講到所謂左派最後會走向獨裁, 只會父傳子, 甚至會分裂 (大慨如此) 既問題 >>> 我想問一句: 如果莊主真係甘有遠見, 一早已 "諗通哂" 呢o的現象, 點解佢唔一早警告仍在惹人憐的老幫主???
請大家記住! 老幫主當初創立惹人憐時, 高呼佢地個黨係乜野! ..... "真正的左派" 也! 佢有冇公開提醒過惹人憐眾人士? 似乎就冇! (否則點會搞到今日甘既樣?)
若然如此, 莊主就是眼巴巴看著惹人憐, 走到今日的這個局面!
4. 莊主有個 point 話: 民主最後要 base on 一樣野: 自由主義....
體現自由主義其中一樣最重要的東西: 言論自由! 請問農莊有嗎??? 單是 "不准鬧主持人, 違者即 ban!" 呢一條農莊律例, 已經徹底破壞了言論自由的本質!
大家有冇聽最新一集 "神秘之夜"? 台長講到當日奧遜威爾斯事件, 美國政府就是因為言論自由這最高原則, 放過了奧遜威爾斯, 唔追究佢宣傳 "War of the Worlds" 廣播劇時引起的恐慌, 這一點, 農莊做得到嗎? 言論o岩佢地 key 的 (包括 x seven 長毛象!), 全部放行; 少少異見, 立即刪帖 + ban a/c !!! 主宰呢個農莊既莊主, 仲有乜資格講民主講自由主義講言論自由???????
但最痛心既, 竟然係佢地替自己極權統治農莊而作出既詭辯 (例如農莊係 "私人俱樂部", 所以唔需要講乜野 "言論自由"!), 竟然有大把農莊動物, 信到十足!!!
(下略) |
|