Discuz! Board

 找回密碼
 立即註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
123
返回列表 發新帖
樓主: 舊電影人

人網分台,老Siu由政轉返商,進攻3D三級片(1)

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2010-8-30 07:33:30 | 顯示全部樓層
市場計算(A)---正路市場計算

《3D肉x團》違犯港片製作常規及常理如下:

●港片製作,第一天條,是市場計算,不先考慮這一點,是玩坭沙。而老Siu有錢玩,是另一回事,(但信報紀曉風一文就突出Siu的市場計算,吹佢唔漲)

(小弟九十年代單槍匹馬拉過老闆拍過兩部三級劇情片,由賣花到補鑊導演到配音到上畫一脚踢,有點體驗)。

●照公開的消息看,《3D肉x團》根本無(正路的)市場計算,或者Siu是顛覆正路亦講唔定。

●即係咁,傳統港產片(市場)其實已不存在。惡性循環下,本地票房由最高的12億(1992)跌至現今二億多。影片成本被迫縮水,水準及品牌儘失,導致海外無埠(除非大片)。由此,港產片已轉形為中港合拍片(融合片),小弟十多年前有書foresee港產片淪亡,稱年產低於50部,港產片工業(industry)就算是滅亡(尤如台片)。去年為51部,達致邊緣。但深入看,shooting insdustry不會死,另話。

●香港電影人得依附大陸電影工業,三代之後,無人會入香港電影行(看看《肉》片導演平時兼職玩網台就知道)。但會入"大陸-香港電影"行。
-
(3)
 樓主| 發表於 2010-8-30 06:28:27 | 顯示全部樓層
違犯太多常規及常理

●此前,有舊行家們莫不以為老Siu於電影製作是「外行」的,是玩坭沙的----不要先入為主,以為做過呢一行就叫做「內行人」。大哥,做過呢一行叫做「行內人」,不一定在行或內行的,我就批評過S公司老板娘某小姐「外行」。

同時講專才專用,比如,做劃積的不要以為一定識做地產發展商,識編劇的不要以為一定識做製作人(producer),而監製(excutive-producer)跟製作人又不同,跟投資人又不同,做投資人,有錢就得。監製有多種,大公司掛名式監製卻不是一脚踢獨立製片的監製,不一定識做或適宜做(獨立製片)製作人也。

老Siu以任性聞名,任性即浪漫的代名詞,臨老激進亦是一例。說他外行,因為假如重鎚,3D三級片無着數也(但佢又唔似係王家衛,創作先行)。說他外行,因為他是度嘢佬,不是拍嘢佬,喂,度嘢可以天下無敵,拍嘢唔得架。更何況是特技方面(3D) ,喂,有錢都識拍至得,起碼,識揾人去拍至得。

●近日見老Siu興高采烈,將《3D肉x團》當成寶貝兒子般,將《3D肉x團》的報導講成史無前例。問心講,真希望老Siu揾到。但《3D肉x團》在製作wise上違犯太多常規及常理,忍不住說一說。又或者,老Siu天資聰敏英明神武魄力過人,可打破這些常規常理,顛覆港片的製作規律,諦造佳績。(但訪問中,佢又話至多蝕一千萬,吹佢唔漲)

(2)
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|Comsenz Inc.

GMT+8, 2026-6-14 17:47 , Processed in 0.021347 second(s), 11 queries .

Powered by Discuz! X3.4

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表