Discuz! Board

 找回密碼
 立即註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2034|回復: 9

斥陸傑:聽眾應該有權控告騷擾罪

[複製鏈接]
發表於 2006-5-19 02:34:34 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
在港僅聽風簫簫一個節目,然陸傑一顆老鼠屎壞了一鍋粥,十分無癮。真的無人同佢講一聲?一是不斷製造noise,撑亂歌柄。一是老簫在增智發言,他就不斷在反智。盲的人都看到此人在騷擾老簫發言,聽眾應該有權控告此人犯騷擾罪。

誰不愛現 show off?但先要合拍節目,不要和老簫搶話嘛!我真的很想聽老簫說出十大元帥每一個和歷史名將相似的地方,媽的,就給陸傑幹掉了!

建議風簫簫準備一個小紅牌子,由梁錦祥執掌施用,我不相信梁錦祥不識用。紅牌子意謂:「陸傑,停咀!讓老簫說下去!」(下下咪前出聲制止則無可能。陸傑Hijet了一個叫鄉愿的空間---大家唔好意思bent此人)9001
 樓主| 發表於 2006-5-19 03:30:49 | 顯示全部樓層
<>--<>--<>--

反智一:

老簫說(含意):解除諸如大律師的收費壟斷(壟斷&#36164;格即壟斷收費) ,才能解放生產力,才能將律師&#36153;用降低,才能達到某一角度下的社會公義,從某一層面看,才能消除&#36139;富懸殊。

梁錦祥醒扒,以左派立場揶喻老簫:那你說的是另一種社會主義了?(其實不全對,解除&#36164;格壟斷非計劃經濟)

笨九七的陸傑完全out of the point,義正詞嚴的chellange老簫:你說的無疑是良言美意,但這是無可能的,無資格做大律師的人怎可以做大律師呢?(後一句是大意)

我未聽過咁笨九七的人!我一直批評陸傑聽錯話題。陸傑一直無改,又一直出醜,
風簫簫又一直縱容他!

老簫這個話題:「公民黨揭櫫公義識話人唔識話自已」,是應然。笨九七的陸傑扯去實然(但佢以前時時用應然去trist實然),已經錯了,而提出的argument更是笑死人。老簫說的是解除「英聯邦律師資格」,是開放市場,不是將律師的薪金分給窮人,梁錦祥已加入補充。笨九七的陸傑卻解讀為「阿貓阿狗都可以當律師,現行律師分錢俾佢地洗」!死未?
 樓主| 發表於 2006-5-19 03:51:32 | 顯示全部樓層
<>--<>--<>--

反智二:

關於反對派一詞,老簫講得十分清楚。雖然反對派有西方民主社會中,政黨政治中的反對黨的意思,政黨政治中專唱反調而正當的意思,但今日香港仍未有這個環境。

&#36824;有,反對派一詞己政治化,是民主抗共派的代名詞。其次是其社會性,老簫同梁錦祥都同意反對派一詞在社會上有負面性(梁有點首鼠兩瑞,他是社民連中人)。

陸傑大大聲反駁,以極端反共派心態作政治性思考,而不肯以事論事。

老簫提出反對派/反對黨的程序正義,反對黨有原&#21017;正義,但任何事物都有程序正義,這是fairplay的真諦。反對派的程序正義是提出反對後要提出可供選擇的方案,梁錦祥指出,在野黨資訊不足可能提不出。但程度上,資訊不足可以要求政府提供,程序上起碼要提出政策方向或主張,要顯出一種負責任的態度,即是說假如俾你做老曾你會點做,反對黨不是大喊十。

然而,陸傑反智的說:「政府應該做對的事,使乜我反對派教你點做得對?我做埋你個份,你咪好著數?」(大意)

此人水平衰過公園阿伯!

(其他反智不勝枚舉)
 樓主| 發表於 2006-5-19 03:54:12 | 顯示全部樓層
職業賭徒
註冊用戶


  Quote:
Originally posted by william.c at 2006-5-19 09:23 PM:
聽眾應該有權控告騷擾罪



其實梁錦祥已有新招,就是"係呀係呀"
 樓主| 發表於 2006-5-19 04:16:30 | 顯示全部樓層
再談反智

>>話佢反智不勝枚舉,可唔可以講多D?等我學&#21523;野?<<

都記唔得咁多。

唔排除陸傑的反智有扮Q的可能性,即陸傑想做老簫的下手,扮Q炒興D議題。但陸傑始&#32456;不是熊良鍚(V.s董驃)、林旭華(V.s鄭大班),想做熊良鍚式下手,功力要好高,要點係扮唔識野,撩上手講&#22050;。

陸傑剛相反,狂演野,有意無意間同老簫爭講野橕亂歌柄,有時變成同老簫抬槓,老簫又唔駁佢,個議題就散,風簫簫個節目就好核突。扮Q的地方就落實成反智了。
 樓主| 發表於 2006-5-19 06:09:06 | 顯示全部樓層
<>--<>--<>--<>--

比如老簫評論曾國藩,權不及中樞,陸傑不知是扮Q抑或真係反智,曰:「佢係中堂咘」,陸傑無可能不知大學士不兼軍機非真宰相,咁扮乜野野呢?假如陸傑想扮熊良鍚,其後就要兜返呢個話題,不然就成為和老簫抬槓了,就成為真的反對「曾國藩權不及中樞」的論點,就成為反智式的駁咀了。

但後來當老簫在讚揚曾國藩之際,佢又好認真地三番四次話「曾國藩的品位好低」!唔似扮Q,係chellange老簫,但呢條友仔又無繼續解釋「點解曾國藩的品位好低」,真俾佢吹漲!

唔知有無聽錯----係品位!曾國藩先封伯後封侯位至大學士,是極品,陸傑想講乜?假如講曾國藩品格低,我無研究曾國藩,但好少聽到用品格低來形容曾國藩的。(陸傑&#22095;左一句什麼無&#32966;取代孤兒寡婦,九唔搭八)

陸傑又話曾國藩「出身不高」,因為跟從奸相阿彰穆,這是反智話。這不是出身。左宗棠出身自舉人,才不高。曾國藩是翰林出身! 更同時,曾國藩無攀附阿彰穆,無跟阿彰穆一同作惡,低乜呢?
 樓主| 發表於 2006-5-19 07:08:22 | 顯示全部樓層
<>--<>--<>--<>--

老簫評論曾國藩「七分訓三分練」,陸傑又搶話遽論曾國藩是文官所以才「七分訓三分練」,所以才「品位不高」,還用戚繼光來比較曾國藩,真是反智話。

中國&#27508;來都是以文御武,曾國藩是帥不是將(戚繼光是將),同科班出身有乜關係?因為文官可以指揮武將練兵嘛!陸傑聲大大遽論曾國藩唔識練兵,就將老簫評論曾國藩「七分訓三分練」的主題轉移---令我地聽唔到老簫「七分訓三分練」的真正解釋,真可惜!陸傑仲劃蛇添足地說「訓」等於國共的「政工」,九唔搭八!請陸傑唔好叻唔切!
 樓主| 發表於 2006-5-19 08:23:24 | 顯示全部樓層
Lsuiming
註冊用戶


>>*陸傑的「仍以北平當北京」---反智。<<

陸阿叔唔止反智,而且係x痴!

簫生講:北韓導彈射出,美國就會用返導彈攔截....
陸阿叔一本正經問:無彈頭使乜攔截呢?
 樓主| 發表於 2006-5-19 08:55:56 | 顯示全部樓層
lsuiming網友話陸傑講野x痴,有兩種可能性,係與唔係。

陸傑呢一句「無彈頭使乜攔截呢?」照常理來說無錯,但翻返轉即係話老簫x痴:「”今次”北韓導彈射出,美國就會用返導彈攔截.... 」。全世界都知道老簫講緊一個通例:「假如北韓導彈帶有彈頭射出」,唔係有乜野好講攔截呢?

陸傑其實想演野,insert佢知道「今次北韓導彈係無彈頭」的,但口吻同接應就差到無輪。佢應該話:「講開,今次北韓導彈係無彈頭的」,而不是一本正經問:「無彈頭使乜攔截呢?」搞到老簫人仰馬翻!
發表於 2016-3-10 16:37:34 | 顯示全部樓層
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|Comsenz Inc.

GMT+8, 2026-6-14 18:57 , Processed in 0.023963 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.4

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表