Discuz! Board

 找回密碼
 立即註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1087|回復: 4

談G-phone(與網友對談3)

[複製鏈接]
發表於 2014-12-13 18:11:00 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
引用:
原帖由 corne 於 2014-12-13 03:10 AM 發表
講返運動,我一直好留意一個人就係gphone哥。如果話學聯係一班純粹抗爭人士,泛民議員係純粹抽油水者,兩批都係好易理解;咁gphone就係非純粹既抗爭者,佢做嘢好有動機,亦係同其他搞手好唔同,係有一種難以預計既感覺。突然掘起,突然衝人民廣場,突然絕食。我對此小夥子之動機極懷疑。...


2014-12-13
談G-phone

我Day-2就讚賞呢條靚仔(反國教無評佢),認為佢智勇雙全(玩政治),不世出人物,恐怕只有半個黄郁人可比較。但佔中後期,睇出呢條靚仔幾硬頸,成日想做譚嗣同,十分紅衛兵領袖性格。係維隱派人眼中,他是個危險人物。


他似不是有什麽其他動機,係咪咁,學民不嬲係政治鬥爭派---他們很早就打出「還我政權」口號。926攻入公民廣場是政治鬥爭(隊冧政府以致隊冧中共)的一部份,據說Plan了兩日。G-phone被捕及被扣48小時絕對是928事件的催化劑,咁你話攻入公民廣場幾咁緊要。此前,學界罷課話明以和平方法進行,G-phone &學民突襲公民廣場,不無出爾反爾之實,我當時亦斥鋒哥政客化。我錯了,其他人是抗爭,呢條靚仔早已去到政治鬥争的境界。政治鬥爭同政客(行為)是不相左的,目的為上。G-phone之衝和後來的絕食,很清楚的是不惜犧牲的的進行政治鬥爭。對比,黄洋達的衝,則是混水摸魚的機會主義。

我比較好奇黄父母對他的教導,也好奇,G-phone的政治鬥爭(隊冧政府以致隊冧中共)意志和方法和,學民一班人會不會跟得上。比如,周庭早已退第一線,學聯更唔使講。現屆學聯下年改選,周永康等人未必能延續政治(除非參選),學民則不會散。我預言學民一班人在2020時將全部取代現今的進派,前提是,G-phone唔好出事(比如俾人告到甩褲)。
1019
2003
 樓主| 發表於 2015-4-8 00:01:55 | 顯示全部樓層
關於G-pone,我在綜合網台版和一些網友辯論過,背後有冇人,都要識講嘢至得。G-phone首次露鏡、已艷驚四座,大方向有人指點,點樣表達則靠自己。G-phone講稍嫌快些,但顯真,他不是如一般perfommer式的政客。他是少有說話有機鋒的人。但他太火紅了,唔知會唔會last long。
 樓主| 發表於 2015-4-8 00:01:32 | 顯示全部樓層
ken159

老實講,香港今次搞運動只會比中央死心,搞多兩次ge話中央可能真係會出手壓制香港(經濟上)。而且因為香港本土的觀念,地域攻擊大陸。你只要上大陸網站新聞討論區就知道大陸人勁唔妥港人。所以香港果班搞手根本冇得贏。
 樓主| 發表於 2015-4-8 00:00:52 | 顯示全部樓層
FLowerPrince^3^

引用:
原帖由 corne 於 2014-12-13 11:55 PM 發表 無錯,我都對gphone正面評價,我所質疑係佢智勇同年齡既極不對稱。學聯既表現係同佢哋年紀配合,但gphone係超過晒。講白啲,係質疑佢係咪比高人訓練過,或者直頭一直噏既外國勢力遙遠控制,當 ...


佢既教育不止黎自父母,仲有民主黨加西方官員。

仲有見你地話佢智勇,竟不知背後係有人教哂路,佢只係跟住做。

奇人唔係未見過,但佢連人地都比唔上。

如果佢既智勇,事後連控制個局都做唔到,有料極有限。

題外話,香港已經咁多年,票源歸哂類已經好耐,背後個個人旨在係做假象新血,等市民又盲“鍾鍾“多一次,洗牌以假新血為傀儡,其實真正控制既,都係舊人。
 樓主| 發表於 2015-4-7 23:59:57 | 顯示全部樓層
corne

無錯,我都對gphone正面評價,我所質疑係佢智勇同年齡既極不對稱。學聯既表現係同佢哋年紀配合,但gphone係超過晒。
講白啲,係質疑佢係咪比高人訓練過,或者直頭一直噏既外國勢力遙遠控制,當然只係小弟幻想。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|Comsenz Inc.

GMT+8, 2026-6-9 01:09 , Processed in 0.147445 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表