Discuz! Board

 找回密碼
 立即註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1837|回復: 5

回應人網或消氏打手

[複製鏈接]
發表於 2012-8-31 22:43:00 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
回應人網或消氏打手(1)

好多個討論區以及好多欄都有人在批評消氏,甚至禍及其家人者,打手們偏來針對我。我知,我寫D嘢比較有實質性,或者觸動了其痛處。

我鄭重向打手以及有關人士說,以及向讀者說明,我跟消氏沒有未清的什麽屎忽數,我向燈火發誓,假如有而且是我批評他的原因,我不得好死,OK?假如有關人士會咁諗,我蹬佢痛苦。打手們用條J諗吓啦,我批評消氏等激進派批評咗六七年,貼文逾萬,論點(points)大概幾百個,點會咁重本作此冇厘頭私人報復呀?有乜好報復呀?(人力就嚟成立會大黨啦),街外有千九幾人鬧衰消氏,唔通消氏隨街同人有屎忽數?炒濃股的算不算?(我一世人不買股票的)

你地係咪想我收口?俾個理由我,或反駁我,如果用咁嘅手法想我收口,咪衰過共產黨?alan8899,你係咪想我收口?請明言!

D打手真係低智,消氏以及人網所散發的是公眾言論,涉及社會人生及政治,點解旁人唔能夠批評?D打手真係低智,點解唔針對我講得啱唔啱,而用陰謀論謾駡我潑我糞?咁你會映衰消氏啫。除咗消氏,我評論過好多人,比如,我啱啱用長文評論網台主持人索羅B,唔通我同索羅B有未清的屎忽數?痴線!

我自問論事不論人,無作人身攻擊,無講私人嘢,有D方面我甚至隱惡。我認,我在RTV時代就識消氏(不同部門),但雙方不相識。今天的政治人消氏不是以前的創作人消氏,而論政無私交。

睇下網上,攻訐消氏的多,抑或批評我william.c(寫錯)的多?消氏俾咁多人批評,點解唔反省吓,唔回應吓?-----成個人網係廢柴?只識Ben人A/C?冇一個信徒夠膽或夠能力替消氏神去辯護?只識潑糞?
11006
1005a
 樓主| 發表於 2012-9-14 22:33:50 | 顯示全部樓層
回應人網或消氏打手(2)

我自2005年始開始月旦消氏&Co.言論,坦白講,初時係貪得意。因為我自始十分中意寫(中台)政治,當時一直係台灣論壇鬧緊陳水扁(直至2008年)。偶聽人民台消氏和一班人論李敖訪中,評論十分偏頗,遂而開始和人民台消氏呢一班人格劍,兼談中港政治-----佢地好快無理睬我。

有睇開我貼文的舊網友當知道,我頭幾年對消氏是尊重以及佩服的(好多方面),初時跟呢位「智者」格下劍, 自己係有D演嘢心態,自己亦想磨下劍咁解。不過,坦白講,我認為,呢位老相識,係政治上越來越唔對路(反過嚟講,佢會認為我唔對路)。

我和消氏的政治理念南轅北轍,這冇乜嘢,思想自由嘛。係香港地,大部份人反共,先父也是一個老國民黨員。但消氏言論以致行動去到公眾層次,做成了影响,人們就有權批評。我不搞政治甚至不問世事(從未投過票),但自問對錯對(right or wrong)還有一點點感應,係網上噏下都唔得?我有錯,反駁我嘛。潑糞謾駡我,算是什麽英雄好漢?
 樓主| 發表於 2012-9-14 22:34:08 | 顯示全部樓層
回應人網或消氏打手(3)

我對消氏的批評點及情況:
(1)我是民主融共派,消氏係民主仇共反中派。這一點冇問題,香港係自由社會,各抒己見啫。我更批評他的是仇共反中入面的反智部份,佢作為一個「智者」,呢一點真係不應該。-----打手們認為唔係,咪替主子辯護吓囉。

(2)作為激進反對派,係咪搞亂香港,見仁見智。方法上,自己唔郁,用網台慫恿D年青人去衝,去犯法(高鐵一役),我覺得唔好-----郁人都有組黨及上街。(Btw,近年他強調自己做唔到,唔會叫人去做咁話,但去年仲叫人圍周大福)。

(3)作為公眾政治人物,言論行為時有矛盾的一面,這有損是非錯對。長期係咁,有D侮辱受眾。假如佢縮埋一角咁做,無人會話佢。

(4)認叻怪胎,這成為人們批評的靶子,認叻唔係大哂係馬。佢有時唔只認叻係嬰兒爬行冠軍,甚至認叻係嬰兒賽跑冠軍,咁就牽涉到反智(或故意歪曲事實)。我作為影視舊行家,已經冇講佢呢方面多時。都係個句,「智者」反智,有可寫之處,打手們明唔明呀?好玩呀!

(5)消氏已成為一個人版,十分有趣。俾人讚,當然高興,但俾人鬧,都要服膺食得咸魚抵得渴的民主原則。之咁,佢本人無謾罵攻擊我,呢一點我知悉(或者佢無睇我貼文,或唔多識文章),但作為一眾之"神",其信徒行為不其然入埋佢數。

(6)點解專係批評消氏同人網友呢(如郁人黃達),呢一點係我嘅不足。因為自2005年開始兼寫中港政治,就只聽人民台人網呢條線(比如長毛冇上,就無寫),熟識咗,唔跟落去唔得。寸D講,係俾面佢地啫。比如,陳水扁入獄之後,我就無再寫佢。假如人網摺埋,消氏消音,仲有乜好批評他的?

(7)二來其他政治人又無乜好寫。三來,消氏的言論實在實在太多反智嘢(加埋一D擦鞋仔灌水),我只係寫咗十分之一二到。打手們真無腦,真係無去研究我講乜?唉!

(8)我想寫一本香港激進派與2047的書籍,想用呢位老哥同郁人等言行作撰文材料,所以跟踪觀察此二人的發展。
 樓主| 發表於 2012-9-14 22:34:34 | 顯示全部樓層
此人水平十分低。我估錯咗,以為係消氏派來者。

你點define自在?我唔寫就唔自在,正如消氏係鏡頭前唔鬧梁英就唔自在一樣。

人人都會過半百,唔通閣下斷定自己四十九歲時會瓜老襯?人過半百就唔使食飯?人過半百就唔使瞓覺?人過半百就唔準寫網文批評人?你準唔準你的消氏神係鏡頭前唔流流淚吖?你九噏D乜?

呢條友來來去去都係个幾句,又唔夠膽講出聲,要我收口。咁低IQ的人想撼動我等智能的人,係咪發緊夢?
 樓主| 發表於 2012-9-14 22:35:01 | 顯示全部樓層
>>你仲叫我反駁你?????怕你氣急败壞,一命烏呼<<

此人水平低,一係潑糞謾罵,一係咒人死,心腸十分惡毒。映衰人網信徒的身份。我年過半百Vs.你仲叫我....?全無邏輯關係。反駁你V.s氣急败壞無必然關係。這種弱雞式耍貧咀,以為自己好醒。

仲有一點,點知道呢條友水平低呢?(#425)"教主一定高票當選"係一個未發生的事情,點可以稱為事實?仲話同人講事實?"教主"一詞係外人諷剌郁人以及呢班人的用詞,表示郁人信徒係一班盲從者。呢條友係呢度叫郁人做"教主",即表明自己係盲毛一條。

(我知,人力自己也稱郁人為教主的,咁證明呢個組織墮落,晤知羞)
發表於 2016-3-10 14:04:19 | 顯示全部樓層
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|Comsenz Inc.

GMT+8, 2026-6-14 18:24 , Processed in 0.024882 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.4

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表